Volvo

 

 

[ 940 | 940est | 960 | 960est | 850 | 850est | S70/V70 ]




Vähem kui 2 aastat pärast 850 GLT tutvustamist 4-ukselise sedaani vormis, tuli turule 5-ukseline universaal (1993.a. veebruaris).

850 universaali tagaosa disain oli tüüpiliselt Volvo'lik. See tähendab, et auto tagaluuk oli jällegi peaaegu vertikaalasendis - see on Volvodele iseloomulik praktiline omadus, mis muudab pagasiruumi mahutavuse maksimaalseks. 

Volvo 850 GLT sai tormilise vastuvõtu osaliseks: väga harva saab mõni päris uus auto nii palju auhindu kui 850 seda tegi. Universaalkerega 850 võitis 1994.a. prestiižika  Jaapani "Good Design Grand Prize" auhinna omanikuks. 

Volvo otsustas 1994.a. naasta ralliradadele, võeti osa  BTCC, (British Touring Car Championships) võistlussarjast. Esimene Volvo, mis sellest osa võttis, oli 850 universaal.

Volvo 850 oli esimene auto maailmas, millele hakati 1994.a. sügisel paigaldama SIPS külgturvapatju. 

Volvo 850 sõiduautosid müüs Eestis mitu aastat ka AS Info-Auto. Võime öelda, et seda mudelit iseloomustavat ruumikus, ohutus, mugavus, esinduslikus ja keskkonnasäästlikus.

 
Tehnilised andmed:
 
Tootmisaastad: 1993 -
Tootmisarv: 165,639 kuni 1995
Keretüüp: 5-ukseline universaal
Mootor: 5-sil., rida, DOHC, 1,984 cc kuni 2,383 cc või 5-sil, rida 2,461 cc DOHC turbodiisel
Käigukast: 5-käiguline manuaal 4-käiguline automaat
Pidurid: Hüdraulilised, ketaspidurid kõigil ratastel
Mõõdud: Pikkus 472 cm/185.8" Teljevahe 267 cm/105"

Versioon

850 GLE 850 GLT

Mootori
versioon

2435 cm 
10 klappi
2435 cm 
20 klappi

Võimsus

106 kw/144 hj/5400 p/min 125 kw/170 hj/6200 p/min

Maks. kiirus

205 km/h 210 km/h

Kiirendus 
0-100 km/h

10,3 s 9,0 s

Keskm. kulu 
90 /120 / linn

8,7 l/100 km 9,0 l/100 km

P. raadius

10,4 m 10,4 m

Kütusepaak

73 l 73 l

Rehvid

185/65 R15 195/60 R15

Veljed

6 15``terasvelg 6 15``terasvelg

Vedav sild

esivedu esivedu


[ 940 | 940est | 960 | 960est | 850 | 850est | S70/V70 ]


Copyright © Volvo Car Corporation