|

Vähem kui 2 aastat pärast 850 GLT tutvustamist 4-ukselise sedaani vormis, tuli
turule 5-ukseline universaal (1993.a. veebruaris).
850 universaali tagaosa disain oli tüüpiliselt Volvo'lik. See tähendab,
et auto tagaluuk oli jällegi peaaegu vertikaalasendis - see on Volvodele
iseloomulik praktiline omadus, mis muudab pagasiruumi mahutavuse
maksimaalseks.
Volvo 850 GLT sai tormilise vastuvõtu osaliseks: väga harva saab mõni päris
uus auto nii palju auhindu kui 850 seda tegi. Universaalkerega 850 võitis
1994.a. prestiižika Jaapani "Good Design Grand Prize" auhinna
omanikuks.
Volvo otsustas 1994.a. naasta ralliradadele, võeti osa BTCC, (British Touring Car
Championships) võistlussarjast. Esimene Volvo, mis sellest osa võttis, oli 850
universaal.
Volvo 850 oli esimene auto maailmas, millele hakati 1994.a. sügisel paigaldama
SIPS külgturvapatju.
Volvo 850 sõiduautosid müüs Eestis mitu aastat ka AS Info-Auto. Võime öelda,
et seda mudelit iseloomustavat ruumikus, ohutus, mugavus, esinduslikus ja
keskkonnasäästlikus.
Tehnilised andmed: |
Tootmisaastad: | 1993 - |
Tootmisarv: | 165,639
kuni 1995 |
Keretüüp: | 5-ukseline
universaal |
Mootor: | 5-sil.,
rida, DOHC, 1,984 cc kuni 2,383 cc või 5-sil, rida 2,461 cc DOHC
turbodiisel |
Käigukast: | 5-käiguline
manuaal 4-käiguline automaat |
Pidurid: | Hüdraulilised,
ketaspidurid kõigil ratastel |
Mõõdud: | Pikkus
472 cm/185.8" Teljevahe 267 cm/105" |
|
|
Versioon |
850 GLE |
850 GLT |
Mootori
versioon
|
2435 cm
10 klappi |
2435 cm
20 klappi |
Võimsus
|
106 kw/144 hj/5400 p/min |
125 kw/170 hj/6200 p/min |
Maks. kiirus
|
205 km/h |
210 km/h |
Kiirendus
0-100 km/h
|
10,3 s |
9,0 s |
Keskm. kulu
90 /120 / linn
|
8,7 l/100 km |
9,0 l/100 km |
P. raadius
|
10,4 m |
10,4 m |
Kütusepaak
|
73 l |
73 l |
Rehvid
|
185/65 R15 |
195/60 R15 |
Veljed
|
6 15``terasvelg |
6 15``terasvelg |
Vedav sild |
esivedu |
esivedu |
 |
[ 940 | 940est | 960 | 960est | 850 | 850est |
S70/V70 ]
Copyright © Volvo
Car Corporation
|