![]()
|
![]() |
|||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
[ P1800ES | 242 | 244 | 245 | 262 | 262C | 264 | 265 | 66 | 343 | 345 ] |
||||||||||||||||||
![]() 1971.a. sügisel esitleti uut versiooni Volvo kuulsast 1800 mudelist. Selle nimeks sai 1800ES. Võrreldes 1800ga oli uuel versioonil ümber disainitud tagaosa. Katusejoont laiendati veidi ja nüüd meenutas tagaosa profiil rohkem universaali kui sportautot. Loomulikult oli selline muudatus kooskõlas Volvo traditsiooniga ehitada autosid, mis sobivad klientide elustiiliga. Pagasiruumi suurendamist võib põhjendada kasvõi sellega, et mahutada sinna vajalikku golfivarustust. Pealispinna all oli 1800ES tehnoloogia seesama, mis teistel 1800 mudelitel. Uut versiooni toodeti kahel aastal, 1972 ja 1973. Uute karmide turvanõuete tõttu USAs lõpetati selle auto tootmine, sest nendega kooskõlla viimine oleks liiga kalliks läinud.
|
||||||||||||||||||
![]() Copyright © Volvo Car Corporation
|