Volvo

 

 

[ 360 3-d | 360 4-d | 360 5-d | 760 | 760 Estate | 740 | 740 Estate | 780 | 480 | 440 | 460 ]




Ülimalt edukat Volvo 760 GLE'd arendati edasi, et 1984.a. välja lasta uus mudel Volvo 740. See uus versioon oli  4-silindriline alternatiiv 760-le.

Universaali esitleti 1985.a. ja  selleks ajaks oodati teda juba pikisilmi. Volvo 740 oli äärmiselt edukas tänu eelkõige sellistele teguritele nagu täielik usaldusväärsus ja vastupidavus ning suurepärane salongi mugavus. Lisaks sellele on auto väga kuulus oma turvalisuse poolest.

Võib arvata, et see, mis tegi Volvo 740 universaali üheks otsitumaks autoks oma segmendis aastateks, on tema võrreldamatu mahutavus ja kandevõime. 

Volvo 740 jõuallikateks oli aastate jooksul terve rida erinevaid mootoreid: enamasti 4-silindrilised ridamootorid kas turbolaadijaga või ilma. Peale nende oli ka 6-silindrilisi diislivariante. 

Auto välimuses tehti 1988.a. mõned väiksemad muudatused. 1990.a. augustist alates toodeti Volvo 740 paralleelselt 940ga, kuid kahe aasta pärast võttis 940 täielikult üle 740 turuosa. 

 
Tehnilised andmed:
 
Tootmisaastad: 1985 - 1992
Tootmisarv: 358,952
Keretüüp: 5-ukseline universaal
Mootor: 4-silindriline, rida,  OHC 1,986 cc või 2,316 cc, 6-silindriline, rida 2,383 cc turbodiisel
Käigukast: 4-käiguline manuaal, 5-käiguline manuaal või 4-käiguline automaat.
Pidurid: Hüdraulilised, ketaspidurid kõigil ratastel
Mõõdud: Pikkus 478.5 cm/188.4" teljevahe 277 cm/109"


[ 360 3-d | 360 4-d | 360 5-d | 760 | 760 Estate | 740 | 740 Estate | 780 | 480 | 440 | 460 ]
Copyright © Volvo Car Corporation